שר התיירות אסף זמיר התפטר: "נתניהו עסוק בפוליטיקה"

איתי גדסי 1 Comment on שר התיירות אסף זמיר התפטר: "נתניהו עסוק בפוליטיקה"

שר התיירות אסף זמיר הודיע על התפטרותו מתפקידו בממשלה, לטענתו: "השיקולים האישיים והמשפטיים הם אלה שעומדים בראש מעיניו של נתניהו". "בכוונתי להמשיך להיות חלק מהמפלגה ולשרת את הציבור מתפקידי כחבר כנסת", ציין זמיר

אסף זמיר צילום: Tomer Neuberg/Flash90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שר התיירות אסף זמיר, הודיע היום (שישי) ליו"ר מפלגת כחול לבן וראש הממשלה החליפי, בני גנץ, על התפטרותו מהממשלה.

בהודעה שהוציא זמיר לתקשורת, כתב: "אני חרד למדינה. חרד שהיא על סף שבר מוחלט. וברור לי שזה לא ישתנה כל זמן שנתניהו הוא ראש הממשלה".

לדבריו "לאחר ארבעה חודשים וחצי כחבר בממשלה אני קובע בצער כי משבר הקורונה על השלכותיו הנוראיות נמצא במקרה הטוב במקום השני בסדר העדיפויות של ראש הממשלה. השיקולים האישיים והמשפטיים הם אלה שעומדים בראש מעיניו של נתניהו. זה ניכר בכל צעד ושעל".

עוד כותב זמיר: "תמיד האמנתי בנסיון להשפיע מבפנים, גם במחיר של ביקורת ציבורית, כל עוד האמנתי שתוצאות פעולותיי עושות הבדל, עושות טוב. אני כבר לא מרגיש ככה ולכן אחרי התלבטות לא פשוטה, החלטתי היום להודיע ליו"ר מפלגת כחול לבן, רא"ל במיל' בני גנץ, על התפטרותי מהממשלה".

זמיר ציין כי "יש לי הערכה גדולה לבני גנץ ואני מודה לו על האמון ועל ההזדמנות להיות חלק מהממשלה. הודעתי לגנץ כי בכוונתי להמשיך להיות חלק מהמפלגה ולשרת את הציבור מתפקידי כחבר כנסת".



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    מצוין שכולם יתפטרו חוץ מלהפריע הם לא עושים כלום